Нямаш регистрация?

Регистрирай се тук!





Забравена парола
Начало > Баня на годината > Партньори

Партньори

Професионалните общности

Hotel & Tourism Investment Forum

Хотелският инвестиционен форум е голямата международна среща на хотелиерите и инвеститорите в туризма в България. На 6-ти и 7-ми юни 2018 г., конференцията ще събере за трета поредна година собственици и генерални мениджъри на хотели, архитекти, дизайнери, строителни компании и доставчици на материали и технологии.
www.HTIF.eu

За да отговори на интереса на професионалистите в бранша, наскоро Хотелският инвестиционен форум стартира седмичния бюлетин Hotel & Restaurant Week, който информира за новите тенденции и устойчивите практики при проектирането, строителството и управлението на хотели, нагласите на потребителите и еволюцията в хотелския маркетинг, как се създава и управлява туристическа дестинация, как се разработва успешен хотел, перспективни ли са инвестициите в ресторанти и клубове и др. Аудиторията на Hotel & Restaurant Week се състои от над 2000 хотелиери, a всички новини, статии и интервюта са свободно достъпни на адрес www.HoReWeek.com

Списание „Идеален дом"

Вече 18 години списание „Идеален дом" е водещо месечно издание за архитектура и обзавеждане на дома. Списанието печели сериозна читателска аудитория с богатството от интериорни решения на изявени дизайнери за дома и офиса. То е незаменим съветник за всеки, решил да внесе стил, уют и комфорт в дома си с многобройните идеи за преустройство, обзавеждане и декориране. Постоянната рубрика „На практика" ориентира читателите в предложенията за цени, обзавеждане, кулинарни идеи. Традиция за списанието е конкурсът за реализирани проекти на български архитекти „Къща на годината".

ГРАДЪТ Медиа Груп

ГРАДЪТ Медиа Груп е издател на сп. “Градът” (наследник на в. „Строителство Градът”, издаван от 1997 г. до 2015 г.), организатор на Национален конкурс „Сграда на годината“ (от 2002 г.), професионалните серии за сградно строителство и инвестиции Building Innovation Forum Series, инвестиционните форуми BalREc, годишна конференция „Стратегическа инфраструктура България“, Академия ГРАДЪТ.

BRAVACASA

BRAVACASA e утвърдeн лидер на пазара на списанията за интериор и дизайн. Вече десет години BRAVACASA показва безспорните български и световни примери за добър дизайн и архитектура. BRAVACASA формира модерни оценки и критерии за добър вкус и стил. BRAVACASA е oриентирано към хората с усет към стилния начин на живот и интерес към идеите и тенденциите в интериора и обзавеждането на дома. Със специфичната си информация BRAVACASA отговаря на нуждите и на професионално ангажираните с архитектура, проектиране, интериорен и мебелен дизайн. BRAVACASA e част от голямото семейство на QM MEDIA заедно с AMICA, L’EUROPEO И MAX.

Списание „НАШ ДОМ”

Списание „НАШ ДОМ” - едно от най-големите и уважавани списания за архитектура, дизайн и обзавеждане на българския пазар. Списанието се издава от 1967 г. и се ползва с изключително висока репутация в професионалните среди на архитекти, дизайнери, производители на мебели и строители.

"Oще за КЪЩАТА"

"Oще за КЪЩАТА" е онлайн списание, ориентирано към крайния потребител. Списанието разглежда проблеми на строителството, проектирането, технологиите и материалите, касаещи инвеститора на фамилната къща. Списанието предлага справочник за различни услуги, консултации и съвети. Съдържа много примери за реализации и проекти на фамилната къща, интериора и градината.

Списание MD

Списание MD мебелен дизайн и интериор излиза без прекъсване от есента на 2005 г. За сравнително краткото време на своето съществуване то успя да наложи своя неповторим графичен стил и дизайн, а пълният текст на английски го прави четено и ценено не само у нас, но и по цял свят.

MD не само информира, но и формира интерес към истинските постижения в архитектурата и дизайна.

От 2013 г. MD е единственото българско списание, прието за член на престижната международна асоциация на специализираните издания в областта на мебелите и интериора IAFP.

Вестник „Строителство имоти“

Вестник „Строителство имоти“ е национален седмичник, на пазара е от 1992 година. Насочен е към конкретна група читатели – представителите на бизнеса и на строителния бранш, архитекти, строителни инженери, агенции за недвижими имоти, изобщо – активни хора. Абонати на вестника са и браншовите строителни организации, всички държавни институции, свързани с проектантско-инвестиционния процес, областните управи и общинските администрации на големите български градове.

Като браншово издание вестникът има висока степен на достоверност на информацията и ефективни послания, защото говори на един език със своите читатели. Вестникът има и електронен вариант, особено популярен в строителната гилдия.