Десислава Лазарова
Корпоративната идентичност на дадена компания спомага за смисловото и визуалното й открояване и присъства навсякъде в дизайна на офис – пространствата. В този проект стремежът е санитарните помещения да бъдат напълно обвързани с цялостната концепция за интериорен дизайн и да показват, че съвременна като формат и ориентирана към бъдещето компания може да запази отрязък от историята чрез част от използваните материали.
Характерната визия на мозайката или т.нар terrazzo е позната от естетиката на отминалия социалистически период. Днес тя става все по-популярна и комбинирана в две разновидности с внимателно подбрани съвременни материали като бетон, керамика, плексиглас и HPL повърхности в цвят придават на пространството визуална тежест, която допринася за създаването на интригуваща среда за служителите. А доволните служители са тези, които са продуктивни и ангажирани в работата си. Комбинацията от материали е допълнена със закачливи надписи на някои от стените и минималистичното присъствие на свежа зеленина – рецепта за добро настроение.
В пространството са обособени тоалетна за жени, тоалетна за мъже и такава за хора с увреждания. Използваните санитарни продукти са водно и енерго-ефективни, лесни за монтаж, поддръжка и преди всичко предполагат спазването на високо ниво на хигиена. Отделните помещенията са освободени от претрупани елементи, превръщайки санитарната керамика в своеобразен акцент.
Доминиращи са продуктите от серията Strada II с умивалниците в различни форми и конзолните тоалетни чинии.