Нямаш регистрация?

Регистрирай се тук!





Забравена парола
Начало > Новини и събития > "Конкурсът „Баня на годината" и всички наши инициативи предоставят повече информация за производството на продукти, както и мисията ни заедно с архитектурната общност да обогатяваме разбирането за банята и да повишаваме стандарта на хората в Бъл
04.11.2019

Конкурсът „Баня на годината“ – възможност за поглед отблизо на прецизното създаване на продуктите за баня

Споделяне във Facebook

София, 4 ноември 2019 г.

Конкурсът „Баня на годината“ успешно утвърждава традиции в развитието на архитектурната общност вече 16 поредни години, като една от тях са специализираните посещения за архитекти, дизайнери, жури и участници в заводите на „Идеал Стандарт – Видима“. Целта на посещенията е създаване на информираност, ангажираност, затвърждаване на връзките между различните специалисти и опознаването на производството и характеристиките на продуктите. 

Посещенията в заводите имат и сериозна обучителна цел, която дава възможност на архитектите да се запознаят отблизо с производствени процеси, да проследят прецизната изработка и да се убедят в технологичните предимства на продуктите, които се произвеждат за над 100 държави по света.

 

"Конкурсът „Баня на годината" и всички наши инициативи предоставят повече информация за производството на продукти, както и мисията ни заедно с архитектурната общност да обогатяваме разбирането за банята и да повишаваме стандарта на хората в България", сподели маркетинг директора Иванка Какалачева пред гостите. 

 

 

„Интересни и полезни са обучителните посещения в заводите на Идеал Стандарт. Разликите в подобренията са големи и в положителна посока от предишното ми посещение“, споделя Иван Гроздев, дългогодишен член на журито на конкурса „Баня на годината“. „След всяко посещение в заводите виждам подобрения и развитие, което говори много за компанията. Винаги ми е интересно, полезно и обогатяващо.

Дизайнерът Гергана Досева е участник и победител в конкурса „Баня на годината 2018“ в категория „Реализирана баня в жилищна сграда“. Тя се присъедини към посещението на заводите, защото и за нея е интересно да проследи целия процес на създаване на изделията, да добие много нови впечатления и да обогати професионалните си познания за характеристиките на продуктите и спецификите на най-наложените и иновативни колекции. „Участието в конкурса винаги е важно, защото така човек сверява възможностите си и как се справят останалите претенденти. Лично за мен е от значение изявата в такъв конкурс, защото се вижда нивото на колегите и се амбицирам да вървя нагоре и да ставам все по-добра“, споделя Гергана.

Моят съвет към бъдещите участници в конкурса е да бъдат по-креативни и по-смели творчески, да не се стараят да бъдат перфектни, а интересни и иновативни“, насърчава Игнат Георгиев, победител в различни категории на конкурса през 2012-та, 2013-та и 2014-та година.