Гласуването на жури и публика в конкурса Ideal Standard Баня на годината 2015 е до 29 февруари. В 12-тото издание за интериор на баня се състезават 51 проекта в три категории: „Идеалната баня Tonic II“, „Оптимизираната баня“ и „Иновативната баня“. Най-много проекти има подадени за участие в първата категория – 29, в която участниците дават предложение за идейна концепция по зададени размери на баня в еднофамилна къща. В категорията „Оптимизираната баня“ се състезават 12 проекта, в които участниците дават своето решение за оптимизация на реална баня по техен избор. В третата категория „Иновативната баня“ проектите са 10 и дават идеи за използване на нови технологии, продукти и материали в банята.
До момента са гласували над 3500 онлайн потребители. В оставащите 10 дни до 29 февруари продължава гласуването на сайта на конкурса: http://www.banianagodinata.com/. 20 от гласувалите онлайн ще получат предметна награда – продукт на Ideal Standard.
Носителят на приза „Ideal Standard Баня на годината 2015“ се избира след онлайн и анонимно гласуване на всеки един от членовете на журито. Тримата участника от всяка категория, събрали най-много точки, ще представят и защитят своя проект на официалната церемония на 16 март 2016 г. Носителите на приза „Ideal Standard Баня на годината 2015“ в трите категории получават парична награда от 1000 лв. и посещение на Международното изложение за обзавеждане и интериорен дизайн в Милано (Salone Internazionale Del Mobile) през април 2016.
Фаворитите на публиката в трите категории получават право на участие в Майсторския клас на арх. Елиа Недков (член на журито), организиран от Асоциацията на интериорните дизайнери в България (АИДБ) през април 2016 г.
Партньорите на конкурса също ще излъчат своите фаворити и ще връчат своите награди на церемонията на 16 март.
Партньори на 12-тото издание са: професионалните общности Асоциация на интериорните дизайнери и DIBLA. Медийни партньори на конкурса са: сп. Идеален дом, сп. Наш дом, сп. Браваказа, сп. Магазин, интериор, дизайн и архитектура, Градът Медиа Груп, списание MD, онлайн изданията „Още за къщата“ и „Жилища“, b2b медия и View Sofia.